İzmit Körfezi -Nisan 2007-

Nasıl ki ilk başta birlikte moped almışkene Faruken kendine Honda xl200 yapmış ve Memo'yu mopedle mahzun bırakmış idiyse, şimdi de kendisi Transalp'e terfi etmek suretiyle Memoyu Honda xl200'ü ile yine mahzun bırakmış durumda... Neyse efendim, biz hondaydı mondaydı derkene arkadaşımız Umut Sarıkaya beş altı ay evvel askere gitmiş, askerlik vazifesini ifa etmekte idi. Hem de Gölcük'te!.. İstanbulun hemen şuracığı yahu, motosikletle iki bilemedin üç saat. Memo durumu hemmen Faruken'e bildirdi. Faruken de yolun kısa olması sayesinde dönüşte köy yollarına sapmaya vakit kalacağı düşüncesiyle pek heveslendi.

Sabahın altısında yola çıkmaya kalkışırsanız
böyle mel mel bakarsınız tabi ki...










Alman Hastanesi'nin önünden start alanzi.










Buraya Umut'un askeri halini ve ziyaretimizi gösteren fotoğraflar koymak isterdik
ama ne bilelim biz askeriyeye girerken silahların, kesici ve delici aletlerin, fotoğraf
makinelerinin ve kameraların nizamiyede alıkonulduklarını... Neyse, kendisi
geldikten sonra onun resimlerinden buraya ekleriz. Zaten şafak otuzbirmiş.
Geldi gelecek yani...





İzmit körfezi.










Faruken yeni motoruyla fotoğraf çektirenzi.










Haritadan gördüğümüz köy yollarının girişini
bulmaya çalışıyoruz ama gire gire semt pazarına
girebildik.









Dolaşmayı planladığımız bölge çok geniş değil,
hemen üzerimizde İzmit Körfezi, hemen altta İznik
gölü var. Batı tarafında da İznik-Karamürsel asfaltı
var. Yani kaybolma olasılığımız düşük. Yine de
doğru sapağı bulmak her endurocunun boynunun
borcu olmalıdır.






Haritadan belirlediğimiz köyden köye güzergah Faruken'in
motorunda yapışık. Böylece her yol soruşta ve her
sapakta harita çıkarmak külfetinden kurtuluyoruz.









İkiyüzlük mikiyüzlük ama süper alet haaa...










Bilmediğimiz bir yerde mola.










Faruken su fışkırtıyor.

Transalp... İkiyüzlük makine gibi kayalarda sekebilir mi?..
Tabi ki hayır...









Her motorun kendine göre bi karizması var...
Misal bakınız Honda xl 200...
Ne kadar karizmatik değil mi?..










Zincir yağlamayı ihmal etmemek lazım.










Köylülere yol soruyoruz. Köylü abideki karizma süpersonik.
Köylü milletin efendisiyse o efendi olacak köylü
bu köylü olsun.









Köylerden birinde yemek molası.










Süper bi makine. Traktörü diyorum, arkadaki...
Traktör mü greyder mi ne, çok güçlü alet abi yaa...

















İznik gölüne bakan bir tepede Memo ile Faruken.










O tepede Memo fotoğraf çekiyor.










Çeke çeke tekerlek fotoğrafı çekiyor.










Dönüş. Pendik civarı.



















3 comments:

zfk said...
This comment has been removed by the author.
zfk said...

yine gelin.
selametle.

Burak said...

su fışkırtırken faruken umut sarıkayanın meşhur "çemçük" adamına benzemiş :)